CLUB VAN 100

Naast inkomsten van contributie, sponsoring en subsidies vormt de “Club van 100” een zeer belangrijke inkomstenbron voor onze vereniging. Leden van de “Club van 100” dragen € 55,00 per jaar bij. In ruil daarvoor krijgen zij twee vrijkaarten voor het jaarlijkse Oranjeconcert in het Parkstad Limburg Theater Kerkrade. Bovendien ontvangen zij jaarlijks een kleine attentie rond de feestdagen.

Indien u vragen hebt of geïnteresseerd bent om lid te worden van de “Club van 100” en onze vereniging jaarlijks te steunen, neem dan contact met Mathieu van den Tillaard (045-5410741).

Voor de bijdragen van de Club van 100 heeft Harmonie St. Jozef Kaalheide een apart rekeningnummer: NL70INGB0005320956 t.n.v. Club van 100 Harmonie St. Jozef Kaalheide

Leden van de “club van 100” kunnen hun bijdrage op dit rekeningnummer storten, overmaken of betalen Automatische betaling of periodieke overboeking in termijnen is natuurlijk ook mogelijk. Informatie hierover kunt u verkrijgen bij uw bank.